reede, 21. oktoober 2016

Digiajastu arenguproekti käik

  Meie meeskonna arenguprojekti lõppeesmärk   
Meie eesmärk on õppeprotsessi muutmine tehnoloogia abil liikumistundide läbiviimiseks.

Arendusprojekti käiku – mis on tänaseks läinud hästi

  • Meeskonna koosolek -projekti läbimõtlemine, - huvitavate ideid töötlemine, (mida lastega ette võtta)
  • materjali otsimine, leidmine, valiku tegemine
  • harjutusi viib läbi väljaõpetatud täiskasvanu
              https://www.youtube.com/watch?v=q8aVeTvLNds
  • õpikeskkondade video loomise protsess ja video töötlemine
  • eelkoolikute kaasamine koostööks, nende õpetamine
  • eelkoolikutest kahe lapse valimine ja nendega harjutuste kompleksi läbiviimine. Videol harjutusi viib läbi täiskasvanu.

Takistused: milliseid takistusi on tekkinud, mis ei ole plaanipäraselt
       Kõik planeeritud tegevused said tehtud. Harjutustes kasutatud lipud olnud
       asendatud sügislehtega.

Teisiti: mida teeksite teisiti? Mida teete edasi?
Järgnev samm on õppefilmi tegemine ja selle kasutamine „Mesilase”rühma liikumistundide läbiviimisel.
Selleks, et lapsed rakendasid otstarbekalt digiõpet, mille uueneb õpikäsitlus ja paranevad õpioskused ja püüdlikult tegid kaasa ka need, kes tavaliselt tunnis nii usinasti ei tööta. Õpetajal on rohkem võimalusi olla lastega ja aidata neid, kes vajavad harjutuste tegemisel lisa seletamist ja abi. Edaspidises töös plaanime jagada oma kogemusi,- kolleegidele ja julgustada projektori aktiivsemalt kasutamist liiklustundide läbiviimisel.
               

kolmapäev, 28. september 2016

Õppeprotsessi juhtimine digiajastul

Meeskonna tutvustus
Meie meeskond koosneb kolmest liikmest. Koolitusel osalevad:
1. Irina Tumanova - direktor
2. Julia Šmõkova - lasteaiaõpetaja
3. Zanna Russakovitš - lasteaiaõpetaja



Koolitusele tulemise eesmärk ja ootused.
Meie eesmärk teadmiste saamine tehnoloogia võimaluste osas, uuete tehnollogiliste vahendite tutvustamine, digitehnoloogia kasutamine oma töös. Loodame saada palju uusi kogemusi, teadmisi ja toredat ideid. Soovime end valgustada ja proovile panna erinevate kasutavate tehnoloogiste võtete osas.



Meie haridus asutuse innovatsioonilugu, edulugu.
Meie lasteasutuses on interaktiivne tahvel, mida me õppime õigesti kasutama. Samas igas rühmas meil on lauaarvutid,- paljudel rühmas on printer, toimiv wi-fi. Lasteasutuses on õpetaja tuba, kus asuvad lisa arvutid, printer, koopia, skaner.